Pokerus the coastal town

~ Valinta on sinun ~

PääsivuFAQKalenteriHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Hahmoja adoptoitaviksi ~

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Hahmoja adoptoitaviksi ~   Ti Elo 28, 2012 8:22 pm

Mooi, eli tän uuelleenalotuksen jälkeen mä adoptoisin/poistelisin hieman hahmoja. ^^'

Adoptioon siis olis menos

Crimson Mistake
Inexpia Abilis
Haruhi

Jos työ siis haluutte tälläset öttiäiset omiksenne/ootte kiinnostuneita, ottakaa ihmees yhteyttä! Tietoja saatte rukata nii paljo ku sielu sietää, mut kysykää mielellänne multa ensin. Möh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitaviksi ~   Ti Elo 28, 2012 9:26 pm

Adoptoisin Haruhin, koska Espeon? Ja koska ihana hahmo, ja tuntuu että osaisin pelata sillä jnejne. En varmaankaan mitään muuta muokkaisi muutauin lisäilisin nuo minun perus-perustiedot ja muokkaisin nuita muuta, tietoja. Ja liikkeet muokkaisin hieman jnejne. Sitä perushommaani?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitaviksi ~   Ke Elo 29, 2012 7:23 pm

Minä voisin mahdollisesti olla kiinnostunut ottamaan Crimsonin, kun itsekin on pitkään pitänyt zangoose hahmoksi hankkia, mutta en ole saanut väännettyä mitään inspaavaa. Ja muistan kuinka ihailin kyseistä hahmoa, kun se ensimmäistä kertaa uudet hahmot -osioon tupsahti. En usko että paljoakaan mitään tietoja muuttaisi... Luonnetta kirjoittaisin vain enemmän auki =)
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitaviksi ~   Ke Elo 29, 2012 9:03 pm

Ihanaa että jotakuta kiinnostaa mun rakkaat! 8D Ja kiva että terminaattori on ihaillut Crimsonia. Ite antaisin heiät mielelläni teidän helliin hoiviinne. :"D Jos siis oikeesti tahotte ne. Toivottavast teil riittää enemmä inspistä näihin karvapalloihin kuin mulla.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitaviksi ~   Ke Elo 29, 2012 9:49 pm

Sellaisen vaan sanon et toi tyyppi joka on CS'ään suunniteltu niin ei voida käyttää uusiks ellei uusi mahdollinen pelaaja kirjoita tietoja uudestaan ja aloita puhtaalta pöydältä~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitaviksi ~   Ke Elo 29, 2012 11:13 pm

Kyllä minä voin ilomielin ottaa Crimsonin siipeni suojaan kun itselläni on hahmoja vielä noin vähän :3
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitaviksi ~   

Hahmoja adoptoitaviksi ~
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pokerus the coastal town :: In-game :: Adoptio-
Siirry: