Pokerus the coastal town

~ Valinta on sinun ~

PääsivuFAQKalenteriHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Hahmoja adoptoitavana

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Arius
Hahmohyväksyjä

Viestien lukumäärä : 2897
Ikä : 18

ViestiAihe: Hahmoja adoptoitavana   Pe Elo 31, 2012 12:50 am

No niin, eli muutamat hahmoistani olisivat adoptoitavana, jos ketään yhtään sattuu kiinnostamaan.

Irenio - Whimsicott
Eli tämä varsin tyttömäinen herra olisi ainakin adoptoitavana. Hän on lakannut inspiroimasta mua tekemään yhtään mitään ja kunhan saan sen yhden keskeneräisen pelin joka sillä on pelattua, niin hän olisi vapaata riistaa. Jos kukaan ei häntä adoptoi, niin hänet tapatan, joten jos satut pitämään hahmosta niin suosittelen varaamaan hänet ennen kuin on liian myöhäistä. Luonnetta ja ulkonäköä saa muutella niin paljon kuin tahtoo, kunhan mielellään perusidea säilyisi. Saathan sie toki keksiä jonkun syyn vaikka siihen, että Irenio luopuu tyttömäisyydestään jne., mua ei haittaa.

Coyan - Furret
Coyankaan ei enää mua pahemmin inspiroi, vaikka en häntä ihan yhtä innokkaasti kuin Ireniota tyrkytä teille. Hänelläkin taitanee olla vielä pelejä kesken, joten kunhan nämä saan pelattua tai vaihtoehtoisesti keskeytettyä jos eivät inspiroi, niin on Coyankin ihan vapaata riistaa. Sama juttu kuin yllä, luonnetta sun muuta saa muutella jos tahtoo, kunhan jonkinnäköinen perusidea siellä pysyy, ja ryhdyhän varaamaan hahmoa itsellesi jos olet hahmosta kiinnostunut.

Myös Mimi ja Cecilia ovat ehdokkaina, mutta heistä en välttämättä ole luopumassa jos joku ei ole erityisen ja hirveän innokas heitä ottamaan omakseen, hekään kun eivät tykkää inspiroida minua juuri ollenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Inu
Pääpahis

Viestien lukumäärä : 2410
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitavana   Pe Elo 31, 2012 2:50 am

IRENIO ;__; rakastan kyseistä hahmoa *3* voisinko miettiä hetken jos ehkä nappaisin sen itselleni? 8D Pitää miettiä osaisinko pelata moisella hienoudella *3* ja miten kun olen muutenkin näin antiaktiivinen pelaaja XD Mutta mutta.. jos kukaan muu ei huoli niin minäää >3<

Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitavana   Pe Elo 31, 2012 12:17 pm

Mieti rauhassa vaan, mukavaa jos päätät ottaa sen :3
Näytä käyttäjän tiedot
Mikuel

Viestien lukumäärä : 2693
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitavana   Su Syys 02, 2012 12:48 am

Huomioitavaa Coyanin adoptiojalle: Coyanilla ja Serellä on jonkin asteen suhde.
Näytä käyttäjän tiedot
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitavana   Su Loka 07, 2012 9:03 pm

Huomio ihmiset.
Jos näitä neljää hahmoa (Mimi, Coyan, Irenio, Cecilia) ei adoptoida tässä muutaman päivän sisässä, niin tulen poistamaan ne. Saatan kyllä pitää ne yhä adoptiossa silloinkin, kun ne siellä pilvenreunalla vielä ovat, mutta jos joku nyt on oikeasti kiinnostunut jostakin hahmosta niin tulkaa ilmoittamaan, niin en mene niitä sinne pilvenreunalle turhaan heittelemään.
Luonnetta, ulkonäköä ja niin edespäin saa muutella mielensä mukaan, kunhan jonkinlainen perusidea säilyy.

Ja anteeksi, jos jollakulla on peli kesken jonkun näiden neljän hahmon kanssa, mutta mä en tule kyllä jatkamaan niitä enempää. Kuten varmaan kaikki ootte huomannu nii multa meinaa hajota pää ja en ole siksi minkäänlaisissa aikeissa yrittää saada jotain kökköä tekstinpätkää aikaan kun ei inspiroi niin millään. Sori.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hahmoja adoptoitavana   

Hahmoja adoptoitavana
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pokerus the coastal town :: In-game :: Adoptio-
Siirry: