Pokerus the coastal town

~ Valinta on sinun ~

PääsivuFAQKalenteriHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ma Maalis 07, 2011 2:56 am

Eli Ica olisi saamassa pentuja med Fire:D Jos siis haluat päästä osingolle niistä, niin nyt olis tilaisuus^^! XD
Minä olen tekemässä kaksi Eeveetä ja Neko ilmeisesti shiny Shinxin(?)
Mutta tässä olisi tilaisuus tehdä esim. shiny Eevee:D
Tämä ei siis ole mikään, että "jos ei nyt saada pelaajia tähän, niin sitten ei Ica voi saada pentuja", vaan siis että tämä olisi vain ilmoitus, että jos on halukkaita hahmoja tekemään tätä kautta, niin nyt saisi:D
Jos joku ymmärsi x9 ....
Neko voi selittää paremmin, jos tuntuu epäselvältä:'D

Viimeinen muokkaaja, Yoko pvm To Huhti 14, 2011 11:44 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Arius
Hahmohyväksyjä

Viestien lukumäärä : 2897
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ma Maalis 07, 2011 3:36 am

Omnomnom, meikää kiinnostaa! Olen miettinyt sitä uutta hahmoa meikälle ja se olis kiva, jos sais yhen noista pennuista pelattavaks. Enköhän miä sille jothai luonnetta keksis kanssa xD Että jos miä yhden saisin niin olis mukavaa <3
Näytä käyttäjän tiedot
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ma Maalis 07, 2011 5:02 am

Saat toki:3 Eikun vaan pentua suunnittelemaan^^!
Pennut ovat sitten syntyneet pari vuotta ennen jengisotaa ja ne ovat noin 6-7 -vuotiaita:D
Vielä en ole ehtinyt edes raskauspeliä pelaamaan, joten vielä niitä ei ihan ropetettavaksi asti saa... Mutta heti kun Neko saa sen pöytäkoneensa toimimaan ja saa suunniteltua sen Shinxinsä, niin luultavasti joskus silloin sitten syntyvät ne:3
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ma Maalis 07, 2011 9:43 pm

Hianoa, meikällä onkin jo idea~ Meikäläinen tekee varmaan Eeveen ihihi joka on joku seittemän vuotta, hee. Mutta tota rupeen suunnittelemaan, ei tässä mitään kiirettä pelien kanssa x3
Näytä käyttäjän tiedot
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ma Maalis 07, 2011 10:09 pm

Juu. SE SHINX SYÖ KAIKKI SE ON KANNIBAALI ÄWÄWÄ
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 1:41 am

Minäkin haluan tulla ehdolle! Eihän Neko pahastu jos teen myös Shinxin? :3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 1:43 am

Miettikää miten valtava vatsa Ical sitte on, jos se saa viis pentuuXD
No, eipä mitää:'3
Toki saa termiskin omansa:'D
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 1:58 am

Ica saa hienon ison perheen xD
Tuota ilmoitan tässä vaan että Eevee-herrani nimi on Remi *köh köh köh*

Onko mitään mahdollisuutta että se on vanhin niistä? *puppyeyes* Vaikka ne syntyskin/kuoriutuiski (miten pokémonit nyt tässä ropessa tekee xD) suunnilleen samaan aikaan nii saaisko Remi (iillä xD) olla niistä niinku ekana. Että se ois vanhin. Sekava selostus hihihi. Mutta saisko Remi olla vanhin?
Paitti jos joku on varannu vanhimman. ÖÖ kysykää jos ette tajunnu mitä selostin xD
Näytä käyttäjän tiedot
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:01 am

Mä haluun nuorimman. >.<
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:06 am

Neko saa mun puolesta nuorimman, kunhan mä saan vanhimman xD Tai ainakin toiseks vanhimman. Mitä mieltä muut ihmiset on? Hihihih.
Minkälaisia nimiä teiän möllipennuilla on? :3
Näytä käyttäjän tiedot
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:09 am

Noir kirjoitti:
Neko saa mun puolesta nuorimman, kunhan mä saan vanhimman xD Tai ainakin toiseks vanhimman. Mitä mieltä muut ihmiset on? Hihihih.
Minkälaisia nimiä teiän möllipennuilla on? :3

Mun tyypin nimeks tulee Fado~ Tai.. MIFÖDLHTRLS KEKSIN. Toothless = hampaaton.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:12 am

Mä haluan tokaks vanhimman 8D Tai ihan miten te muut ootte suunnitellu... Ja mun Shinxistä tulee varmaan Silent :p
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:14 am

Silent ja Fado (vai Toothlessko se on xD), hihihi. Mä otan sitten vanhimman ellei Yokosteri halua vanhimpaa. Mutta mutta sanoisin että Remistä tulisi hyvä (ei vaan huono) isoveli kaikille 8D
Näytä käyttäjän tiedot
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:17 am

Mun Eeveetten nimet on Yawn ja Swift:] (Iskujen nimet x9 )

Eli vanhuusjärjestys nuorimmasta vanhimpaan:
- Fado
- Yawn
- Swift
- Silent
- Remi

Kaikille ok:>?

Saankos vähän udella, että mihin jengeihin teidän hahmot menee:9?
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:19 am

Yawn ja Swift (kirjotan eka Yam ja Shift xD) on söpöt nimet :3 Sopii järjestys mulle, whoahoa saan olla joukon kovis eiku xD No mut se on kovis eiku xD Meen nyt suunnitteleen sitä~
Näytä käyttäjän tiedot
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:19 am

Mulle on ok :))
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:23 am

Hey minkä iän laitan Remille jos se on vanhin? Onks seittemän tarpeeksi vai laitanko jopa kahdeksan? xD Vai vähemmän? Minkä ikäsii ne muut nääs on? :3 Ee xD
Näytä käyttäjän tiedot
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:27 am

Noir // Jos laitat jtn seittemän ja kaheksan välil o3o?
Ite oon laittan mun kaksikon esittelyy iäks ihan vaa 6-7 8D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:30 am

Ööö, eli meikäläinen pistää omani iäks 7? x)
Yyh, en tykkää Shinxeistä, haluan tästä Luxrayn mahdollisiman nopeasti xDD
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 2:31 am

Pistän kaheksan, nii se on varmana vanhin suunnilleen ainakin xD

http://oi53.tinypic.com/2rhwmfb.jpg
Hihihi piirsin kuvan Remistä 8D Se seisoo takajaloillaan jei~
Mä aion joskus kehittää sen Espeoniks jeee poika-Espeonit on kivoja 8D
Näytä käyttäjän tiedot
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 3:53 am

Noir // Kehitän mun oman kans EspeoniksO,o Nomut ei se mitää:9 Vaikuttaapahan enemmän sisaruksilt x9
Ainii muuten... Seittemän vuotta saa sääntöjen mukaa enintää hypätä pentujen iäsD: Jos se on 7 ½ o3o? Salliskohan Inu sen.....

termis // Salliskohan Inu, jos se ois vaikka joku treenaushullu ja tekisit siit suoraa Luxion, jos se ois kehittyn joskus nuoren jo, ni saisit siit Luxrayn nopeemminXD?
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 4:10 am

Aa, ihana idea Yoko XD Pistän sen luonteeseen, vaikka et treenaus on sille kaikki kaikessa ja nii X'D
Arius
Hahmohyväksyjä

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 7:47 pm

Meikäläinen pistää sitten 7½, eiköhän Inu salli 8D Jee, kaks Espeonia hihihi. Paitsi että en ole vielä päättänyt kehitänkö Vaporeoniks vai Espeoniks xD

Treenaushullu jee~
Näytä käyttäjän tiedot
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 9:23 pm

Haluun sit sen shinxsin.. Ei viitti eeveetä ottaa ku mulla on jo kaksi sen kehitysmuotoa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   Ti Maalis 08, 2011 9:25 pm

Noir // Toisest mun omast tulee VaporeonO,o XD
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //   

Ican pennuille ropettajia(?) // adoptoitu //
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pokerus the coastal town :: In-game :: Adoptio-
Siirry: